Pagine

venerdì 30 novembre 2012

Mercatini Di Natale 09 dicembre 2012

     ...zaczely  się przygotowania na Targi Bożonarodzeniowe, tak naprawdę nie byly  w planie ,chciałam tylko  zrobic  kilka dekoracji dla nas bo powoli zblizaja się  świeta. Trochę mnie namowiono, troszkę to praca mnie wciagła a pozatym taki dzien targowy to sama przyjemnośći i super zabawa. Zostało juz postanowione, 9 grudnia jesteśmy  na Targach świątecznych! Zaczynają powstawac renifery na biegunach, koniki Dala, zawieszki na choinkę, trochę  florystyki a pozatym zostało jeszcze coś z poprzednich targow więc uda sie nam zapełnic stoisko. Bedzie tez z nami Debby ze swoją bizuterją. Zreszta do 9-tego jest jeszcze troche czasu więc z pewnością jeszcze coś wymyslę.
       Doklejam pare zdjęc, niektore prace sa jeszcze do wykonczenia więc dodam je za pare dni.Mam nadzieję ze cos przypadnie Wam do gustu.



...sono iniziati i preparativi per i Mercatini di Natale. In verità non erano in programma, volevo fare solo qualche decorazione per la nostra casa, visto che siamo quasi a dicembre J. Alla fine lavorando e invogliati dalla carissima Debby, non abbiamo resistito e ci siamo decisi: il 9 dicembre parteciperemo al mercatino natalizio organizzato a Cesano Maderno! Già iniziano a “spuntare” le renne a dondolo, i cavalli Dala e altre creazioni di legno. Con qualche articolo dei mercatini passati e i bellissimi gioielli realizzati dalla Debby riusciremo sicuramente a riempire il nostro stand. Comunque fino al 9 dicembre ci sarà ancora un po’ di tempo, chissà che qualche altra idea ci venga ancora in mente. Abbiamo allegato un po di foto, ma alcuni lavori sono ancora in fase di lavorazione, saranno pronte tra qualche giorno. Spero che qualcosa vi piace...










Portacandele, centrotavola multiuso è anche componibile :-)





giovedì 29 novembre 2012

Aspettando la neve...

To już chyba ostatnia dekoracja mojego ogródka balkonowego , już nawet z niego nie korzystam ponieważ za zimno, ale jest głównym miejscem widokowym z mojego salonu, wiec nie może ponuro wygladac :-)

Credo sarà l’ultima decorazione dell’anno per il mio “giardino sul balcone”. Ormai non lo sfruttiamo neanche più, visto il freddo e la pioggia degli ultimi giorni, però rimane sempre la vista principale dal nostro soggiorno, quindi necessità sempre di un po’ di cure e attenzioni J.


 



 

mercoledì 21 novembre 2012

Przepiekny design Gudrun Sjödén

Uwielbiam mode Gudrun Sjoden, jest super kolekcja dla kobiet na Boze Narodzenie, urocza, a oprocz tego artykuly dekoracyjne. Kto jeszcze nie widzial,naprawde warto zobaczyc, polecam!!

Gudrun Sjödén         

















       




lunedì 19 novembre 2012


Moje słodkości z przyjaciółmi na weekend w chlodne popoludnia przy filizance dobrej kawy czy cherbatki, czasami ma sie naprawde ochotę... 



Nasz konik na biegunach nareszcie gotowy,nawet jestem trochę dumna :-)został zrealizowany na prezent z okazji chrzcin, mam nadzieje ze bedzie sie dobrze bujać przez pare dobrych latek :-)
Podczas pracy trochę nas skrytykowali za kolor..chmm, moze jednak zbyt ciemna ta zielen olivkowa wyszla,pomyslalam wiec ze nastepny egzemplaz zrobimy w koloze dyni :-)




lunedì 12 novembre 2012

Un po di oasi verde nei spazi limitati...giardino rimane per ora un sogno :-)

autunno






inverno



primavera




                             Colori natalizi a casa nostra.....





                Ispirati dal Natale negli anni passati 2010-2011


Mercatini di Natale, tanto freddo ma ci siamo divertiti lo stesso :-)