Pagine

martedì 22 gennaio 2013

Gufi, gufetti...Sowy, sówki...


Pozostaje tak jak w poprzednich postach przy drewnie naturalnym, po experymentach swiatecznych jakos przestalo mi sie podobac malowane drewno choc jeszcze na pewno predzej czy pozniej wroci mi ochota na uzywanie kolorow.

Weekend byl zimny i deszczowy,  idealny  moment na zaszycie sie w stolarni w ktorej na szczescie jest olbrzymi piec, wiec mozna w cieple przyjemnie pracowac :-)
Mam sporo  do wykonczenia, ale to takie dosyc skomplikowane projekty na ktore trzeba naprawde sporo czasu wiec ciagle je odkladam.
Ale chociaz sowi projekt udalo sie wykonczyc :-) Oprocz podstawek pod cherbate z drewna wisniowego, bo w takie zimno to cala przyjemnosc filizanka cherbaty :-) i oczywiscie bukowe swieczniki ktorych nigdy nie moze brakowac :-) powstaly tez bukowe sowki kubki na dlugopisy, pojedyncze na male biurka i takie poczworne na wieksze zapotrzebowania, ktore mozna razem ustawiac.
Dziekuje wszystkim za bardzo mile komentarze i zycze wspanialego tygodnia!


Dopo alcuni esperimenti nel periodo natalizio con decorazioni dipinte, in attesa che torni ancora la voglia di usare un po’ di colori, siamo tornati al nostro stile originario, col legno al naturale.
Il weekend è stato freddo e piovigginoso, l’ideale per nascondersi in bottega, che fortunatamente è equipaggiata di un’enorme stufa a legna con la quale è possibile lavorare in un ambiente caldo.
Abbiamo molti progetti da finire, altri un po’ più complicati che necessitano maggior tempo per l’elaborazione e vengono sempre rimandati. 
Fortunatamente siamo riusciti a completare almeno il progetto "gufo ". Oltre ai sottobicchieri in legno di ciliegio e ai porta lumini, abbiamo realizzato dei portapenne, gufo singolo per le piccole scrivanie e il set completo di quattro pezzi da comporre a piacimento per spazi più grandi.
Ringrazio a tutte per carinissimi commenti e Vi auguro una bellissima settimana!



















                                                                Partecipo a :








80 commenti:

  1. aj cudowne , kubki na ołowki boski , prezentuję się cudnie :) pozdrawiam

    RispondiElimina
  2. Jejku jakie wspaniałe..wszystkie bez wyjątku, świetny sowi motyw!!!
    Pozdrawiam cieplutko

    RispondiElimina
  3. complimenti!!! sono dei pezzi davvero molto originali!

    RispondiElimina
  4. Grazyna cara... mi chiedevo... ma quando fate il prossimo mercatino? Sopratutto dove???

    RispondiElimina
    Risposte
    1. :-)Grazie, sei carinissima. Niente mercatini Chiara, abbiamo partecipato solo uno nel periodo Natalizio. Ho un piccolo sogno di fare un sito web, ma ho sempre paura che le spese saranno superiori ai guadagni :-)

      Elimina
  5. o rany, prześliczne! :-))) zdolniacha!
    (I jak fajnie, ze tekst jest i po włosku, moze się czegoś poduczę ;-)
    pozdrowienia i dobrego tygodnia!

    RispondiElimina
    Risposte
    1. dzieki, musze cos wymyslac zeby byc w ruchu, bo od czerwca w domku bez pracy siedze :-)
      Pozdrawiam!

      Elimina
  6. sówki urocze;)podziwiam;) i ja trochę włoskiego się poduczę;) będzie w sam raz na wakacje;)

    RispondiElimina
    Risposte
    1. chyba bedzie prosciej jak skorzystasz z rozmowek :-)
      Pozdrawiam!

      Elimina
  7. oj czekałam na coś nowego i się doczekałam :) uwielbiam twoje prace. Chyba wszystko z drewna jest piękne. I tak trochę zazdroszczę takich zdolności i pracowni. Pozdrawiam

    RispondiElimina
    Risposte
    1. Milo mi ogromnie, takie posty podtrzymuja mnie ogromnie na duchu :-)

      Elimina
  8. Świetny pomysł z sówkami. Oryginalne i piękne. Mnie też ostatnio podoba się takie niemalowane drewno.
    Miłego tygodnia :-)

    RispondiElimina
  9. Ciao! Benvenuta tra i miei followers, sono molto felice per la tua partecipazione al mio linky, mi hai dato modo così di vedere i vostri magnifici lavori. Ti seguirò con piacere.
    A presto!
    Silvia

    RispondiElimina
    Risposte
    1. Ciao Silvia,sono lieta che hai deciso di seguire nostro blog :-)
      La tua idea del link molto carina, grazie!
      A presto!

      Elimina
  10. Dziękuję za odwiedziny:) Pięknie tu u Ciebie, zostaje na dłużej:)

    RispondiElimina
  11. Dziękuję za odwiedziny. Bardzo mi się u Ciebie podoba i zostanę tu na dłużej. Fajne rzeczy tworzysz. Sówki rewelacja :) Pozdrawiam Basia:)

    RispondiElimina
  12. Proprio belli ed anche simpatici ed originali!
    Cinzia

    RispondiElimina
  13. Przepiękne i urocze sówki...marzeniem jest mieć takie :)
    Dziękuję za odwiedziny!

    RispondiElimina
  14. ciao,bellissimi i tuoi lavori!Ti ho scoperto iscrivendomi al linky party mapetitemaison di Silvia!Ciao!.

    RispondiElimina
    Risposte
    1. Ciao Giulia, allora Silvia ha avuto una bella idea :-)
      Grazie!

      Elimina
  15. Za Twoje cudowności zapraszam do mnie po odbiór wyróżnienia melkanelka.blogspot.com. Pozdrawiam

    RispondiElimina
  16. Wszystkie dzieła śliczne, ale te pojemniki na długopisy i świeczniki są fantastyczne! Miłego tygodnia :)))

    RispondiElimina
    Risposte
    1. mam jeszcze pare pomyslow na pojemniki na dlugopisy, chyba po swiecznikach to bedzie moja druga fiksacja :-)
      Diekuje i pozdrawiam!

      Elimina
  17. Ależ sowio! Świetne patenty z tymi prostopadłościanami, zwłaszcza świecznik wygląda bosko :)

    RispondiElimina
  18. moja córka jest fanką sówek, już widzę jej minę i słyszę westchnienia kiedy zobaczy twoje :D

    mój tata ma taki sam warsztat, jak ten na zdjęciu u góry (jest stolarzem), mnóstwo czasu przesiedziałam pod nim jako dziecko, mam nawet do tej pory szkatułkę, którą zrobiłam sama z odpadków - nawet zawiasy do wieczka jej zrobiłam z malutkich gwoździków :)
    pozdrawiam serdecznie

    RispondiElimina
    Risposte
    1. Witam Gosiu, dla dzieci to wspaniala zabawa w stolarni, moj syn jak byl mlodzy to uwielbial takie zabawy z pilowaniem i gwozdziami. Teraz zadziej ale od czasu do czasu tez cos wymysla :-)A tatus jeszcze w warsztacie pracuje?

      Elimina
    2. jeśli go ktoś o coś poprosi to jak najbardziej (ostatnio robił mi półeczki na wzór jednej starej) ale dawno już jest na emeryturze ;)

      Elimina
  19. .... mi piacciono molto i porta lumini....
    ma anche i gufi sottobicchieri sono molto belli ...
    ciao
    Patty

    RispondiElimina
    Risposte
    1. Grazie, sono contenta. Porta lumini e porta candele e il mio chiodo fisso, non riesco liberarmi :-)
      Ciao!

      Elimina
  20. Complimenti,non saprei quali scegliere!!!Sai che da noi il gufo è un portafortuna?
    Ciao a presto Lieta

    RispondiElimina
    Risposte
    1. Qualcuno mi ha detto il contrario, allora mi hanno preso in giro, ho sentito dire che il gufo porta sfortuna :-)
      Grazie Lieta!

      Elimina
  21. Ma che belli i gufi sottobicchieri! Sono carinissimi...ciao Eleonora

    RispondiElimina
  22. Certo che puoi rubare le idee delle piantine!!!
    Ciaoooooo Lieta

    RispondiElimina
  23. Podkładki są obłędne :) Uwielbiam motyw sowy.

    Pozdrawiam ♥ Pati

    RispondiElimina
    Risposte
    1. Witam, milo ze wpadlas..fajnie, ze sowki sie podobaja :-)

      Elimina
  24. Jejku, podkładki są świetne... :) Pozdrawiam

    RispondiElimina
  25. Le tue cose sono davvero professionali e di design...complimenti!
    E sulla fotocamera ho smesso di fotografare con una Canon Eos 1000d (ancora inferiore alla tua) da qualche mese
    un abbraccio
    mari

    RispondiElimina
  26. Grazie Mari, le tue parole sono per me di grande incoraggiamento! :-)
    Per quanto riguarda la fotografia, non mi rimane che seguire qualche tuo consiglio :-)
    un abbraccio anche a te!

    RispondiElimina
  27. Naprawdę miałaś nad czym pracować, wszystkie sowy bez wyjątku piękne :) Chyba jednak drewno niemalowane ma większy urok, czuje się jego ciepło.
    Pozdrawiam
    Gosia

    RispondiElimina
    Risposte
    1. Dziekuje!Podoba mi sie jak to ujelas, ze z niemalowanego drewna czuje sie jego cieplo :-)

      Elimina
  28. Sówki, świetny pomysł i niekoniecznie zimowy, A i serwetki jakieś znajome :)
    U nas też bardzo zimowo (dla mnie może nawet zbyt, bo tęsknie już za wiosną)
    Pozdrawiam ciepło, Marta.

    RispondiElimina
  29. Witam, ta tensknota za wiosna to juz chyba wszystkich ogarnela :-)Serwetki masz racje, znajome :-)w polsce na lotnisku kupilam, zaluje ze tylko jeden wzor, bo nie wiem kiedy znowu bede a podobaja mi sie te folklorystyczne motywy :-)
    Pozdrawiam!

    RispondiElimina
  30. O rany! O.O jakie cuda! Piękne są!
    Mistrzostwo świata :)
    :***

    RispondiElimina
  31. Fantastyczne prace. Jestem pod wrażeniem! Zakochałam się w domkach i aniołkowych świecznikach. Cuda! Będę tu zaglądać. Dziękuję za wizytę u mnie.

    RispondiElimina
    Risposte
    1. Ja rowniez dziekuje za wizyte i przemily komentarz :-)
      Pozdrawiam!

      Elimina
  32. Ciao Grazyna, è la terza volta che mi unisco al tuo blog come follower e risulta sempre che io non lo sia :( spero sia la volta buona, così riceverò i tuoi aggiornamenti! Ho un premio per te, spero ti faccia piacere http://ilsolleticonelcuore.blogspot.it/2013/01/sunshine-award-alla-luce-del-sole.html. Un abbraccione

    RispondiElimina
    Risposte
    1. Grazie Cara, per il premio e la gentilezza :-)
      Per quanto riguarda fllower da me risulti da sempre nella lista, strano che non ricevi aggiornamenti.
      A presto!

      Elimina
  33. Che bello, anche tu hai un blog bilingue!
    Complimenti per le tutte le creazioni...i sottobicchieri sono un amore!

    RispondiElimina
  34. Grazyna, corro da te, anzi da voi (vedo che anche il tuo Compare si diletta con i lavoretti! ^^) per ringraziarti dei bellissimi complimenti che mi hai lasciato sul post della scatolina portatè Albero della Vita... e rimango a bocca aperta!!!
    Ma questi gufi sono STRE-PI-TO-SIIIIIIIIIIIIIII

    Siete BRAVISSIMI!!!!!
    Mi aggiungo ai vostri "fan" subitissimo, non voglio più perdervi di vista!
    ^^
    Un abbraccio!

    RispondiElimina
  35. Grazie..sei troppo buona e gentile!
    un abbraccio e a presto!

    RispondiElimina
  36. Piękne prace...jestem pełna podziwu...
    Pozdrawiam cieplutko...

    RispondiElimina
  37. Prawdziwe Cuda tu u Ciebie Grażynko:)
    Piękne!
    A Sowy urocze!:)
    Pozdrawiam serdecznie,
    Ola:)

    RispondiElimina
  38. Ciao, se passi da me c'è un premio da ritirare per il tuo blog: http://unpianob.blogspot.it/2013/01/round-up-di-premi.html
    I gufi sono stupendi!!!
    A presto, Eleonora

    RispondiElimina
  39. przeskoczyło mi coś w necie i wpisałam się pod następnym postem. strasznie podobają mi się Twoje sówki :-)

    RispondiElimina
  40. Grazie per essere passata a trovarmi sul mio blog. Non ti conoscevo ma ho scoperto che fai cose bellissime, i tuoi lavori con il legno mi affascinano. Complimenti
    Un abbraccio
    Paola

    RispondiElimina
  41. Świetne! Czy sprzedajesz gdzieś swoje prace?:)

    RispondiElimina
    Risposte
    1. Dziekiuje za wizyte. Od czasu do czasu cos sprzedaje,sporadycznie na jakims targu, musze sie lepiej zorganizowac,jesli cos by Cie interesowalo to napisz na meila.
      Pozdrawiam serdecznie!

      Elimina
  42. Pięknie tu u Ciebie :)

    cudne rzeczy tworzysz ^^

    i jak miło poczytać coś po włosku... dawno tego nie robiłam... mimo, że korzenie bloga włoskie... będę tu do Ciebie zaglądać jeśli pozwolisz :)

    RispondiElimina
  43. Bedzie mi bardzo milo jak bedziesz zagladac :-)

    RispondiElimina
  44. Ma che bravissimaaaa!!!
    delle idee meravigliose!

    RispondiElimina
  45. I am regular visitor, how are yоu everyboԁy?
    This piece of wrіting posted at this website is rеаlly
    рleaѕant.

    my webpage Création boutique en ligne

    RispondiElimina