Pagine

giovedì 10 gennaio 2013

Post bez tytulu...post senza titolo :-)

Blyskawiczny post przed wyjazdem :-)
Przyznaje sie :-) Mam slabosc do swieczek i swiecznikow :-)
 Nawet takich w prostym i nowoczesnym stylu :-)
 Jutro nareszcie jade do mojej kochanej mamusi...przy okazi zobacze moj rodzinny zakatek Ladek- Zdroj.
Zycze wszystkim  milego weekendu!!

Un post velocissimo prima di partire :-)
Confesso, ho un grande debole per i porta candele, candelieri e di conseguenza anche per le candele :-)
Anche quando sono molto semplici e in stile moderno :-)
Domani finalmente vado a trovare la mia mamma..così riesco a rivedere anche la mia città d'infanzia Ladek-Zdroj.
Buon fine settimana a tutti!






                                             

41 commenti:

  1. Piękne Grażynko :)) Też lubię rzeczy proste, nieskomplikowane.
    W Lądku spędziłam kiedyś z moimi chłopakami całkiem fajny weekend, chyba 2 lata temu, właśnie w grudniu ;)
    Życzę szczęśliwej podróży i udanego pobytu w Polsce :)

    RispondiElimina
    Risposte
    1. Dziekuje za mile slowa :-) Milo mi za odwiedzilas Ladek, fajne to moje miasteczko choc niestety ostatnich czasow roche malo ludzi tam przyjezdza.

      Elimina
  2. No to trafisz na śnieg. Właśnie moje oczy go ujrzały i to całkiem sporo. Szczęśliwej podróży.

    RispondiElimina
    Risposte
    1. Dziekuje!Tak, wlasnie trafilam na snieg :-)nie bylo az tak duzo ale piekny byl dla mnie widok takich bialych ulic, tutaj gdzie obecnie mieszkam jak tylko troche sniegu napada to od razu sola sypia :-)

      Elimina
  3. piękne świeczniki , proste formy maja najwięcej uroku , szczęśliwej drogi

    RispondiElimina
  4. wspaniałe, są wspaniałe!!! lubię taka prostotę!!!
    Szczęśliwej podróży!!!
    Pozdrawiam cieplutko

    RispondiElimina
    Risposte
    1. Dziekuje, ja po podrozy, wrocilam wczoraj wieczorem, troche krotko ale trzeba sie zadowolic.

      Elimina
  5. Czasem mniej znaczy więcej, piękne. Wspaniały blog.

    RispondiElimina
  6. Sono capitata qui per caso e il tuo blog mi piace molto. Sono diventata una tua follower. Anche io vorrei essere un po' più creativa ma non trovo mai il tempo.
    Se ti va passa a trovarmi nel mio blog: http://antiquando.blogspot.it/
    Lascia qualche commento se vedi qualcosa che ti piace. lousisette

    RispondiElimina
  7. Grazie, mi fa molto piacere :-)sicuramente passo a trovarti!

    RispondiElimina
  8. Sai che sei bravissima? Anche io amo molto le candele

    RispondiElimina
  9. Complimenti!!! Moderni ma molto carini!
    Ciao Lieta

    RispondiElimina
  10. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    RispondiElimina
  11. Intanto complimenti perchè scrivi l'italiano veramente bene! Buon viaggio e aspettiamo di vedere tanti altri bei lavori!
    Cinzia

    RispondiElimina
  12. Grazie Cinzia,sei troppo gentile :-)Sono già tornata e spero di finire qualcosa lavoretto per il fine settimana :-)

    RispondiElimina
  13. Widzę kolejną miłośniczkę drewna wszelakiego:)
    Tydzień później ale także życzę udanego weekendu:)
    Pozdrawiam

    RispondiElimina
  14. Dzieki, to przyda sie na nastepny weekend :-)
    Milo mi ze wpadlas :-)
    Pozdrawiam!

    RispondiElimina
  15. Sono la tua cinquantesima follower, ti seguo con molto piacere! Complimenti per il tuo blo!
    Se ti va passa da me, ne sarei onorata, dolcissimamenthe.blogspot.it
    Ti auguro un bellissimo weekend...
    A presto...

    RispondiElimina
  16. wow..che bello, già cinquantesima, grazie gentili aprezzamenti, mi fanno venire voglia di lavorare e mi tirano su :-)Grazie per l'invito con piacere vengo a trovarti!
    A presto Lucia!

    RispondiElimina
  17. grazie di essere passata da me e complimenti per il tuo blog
    cecilia

    RispondiElimina
  18. Ciao,non ho la tua mail,perciò ti scrivo qui!
    Grazie dei tuoi commenti accurati e gentili!!!
    Buona settimana
    Lieta

    RispondiElimina
    Risposte
    1. Lo faccio con piacere :-)nel caso avessi bisogno del mio indirizzo email grazyna.minejko@gmail.com
      Grazie!A presto!

      Elimina
  19. O to zgłasza sie następna miłośniczka świec;-) drewna itd;)) miło i przytulnie
    u ciebie na blogu chętnie zagoszczę na dłużej;)

    RispondiElimina
  20. Witam wiec z przyjemnoscia milosniczke swiec i drewna :-) dziekuje bardzo!

    RispondiElimina
  21. Grażynko, u mnie minus 10 i śniegu na karmniku z 20cm... Po ulicach aż trudno chodzić... Biało i czysto. Ładnie ale słońca nie ma, a to właśnie ono podnosi nastrój. Czekajmy na wiosnę, już niedługo! :) Posadziłam wczoraj do donicy hiacynty i już mi lepiej. Lada dzień zakwitną. :)
    uściski
    dominika

    RispondiElimina
  22. Bedziemy czekac, oby tylko nie za pozno nadeszla :-) Ja tez musze hiacynty posadzic, bo kielkuja juz moje cebulki w piwnicy..wiec moze tez sie ich pieknym zapachem troche pociesze!
    Buziaki!

    RispondiElimina
  23. Belli ed eleganti in qualunque ambiente! brava!
    Buon weekend,
    Vero

    RispondiElimina