Pagine

lunedì 7 gennaio 2013

La nostra prima casa...Nasz pierwszy dom

W okresie zdazylo mi sie zobaczyc na kilku stronach internetowych, domki drewniane w stylu swiatecznym. Pomysl spodobal mi sie bardzo na dobry poczatek Nowego Roku, taki prosty dom z okienkiem i drzwiczkami ktory moze byc symbolem rodziny, ciepla, wsparcia.
Nie lubie kopiowac projektow wiec pomyslalam o wykonaniu czegos w podobnej formie ale do codziennego uzytku. Powstal wiec komplet domowy skladajacy sie z deski kuchennej do krojenia, podstawek pod kubki i swiecznikow. Wykonany z drewna bukowego i wykonczony olejem z lnu.

Wiem ze z malym opoznieniem ale zycze wszystkim w temacie mojego postu :-) aby w waszych domach goscil zawsze spokoj, milosc, szacunek, i oby mogly zrealizowac sie wasze male i wielkie postanowienia i marzenia!


Negli ultimi tempi mi è capitato di vedere su alcune pagine internet delle piccole casette in legno, stile Natalizio. L’idea mi è piaciuta moltissimo come simbolo di un buon inizio anno: una casetta molto semplice con una  piccola finestra e porticina, che infonde serenità, amore e sostegno.
 Non amo copiare progetti altrui, allora ho pensato di realizzare qualcosa di simile che possa avere anche un  minimo utilizzo nella vita quotidiana. Abbiamo così realizzato il nostro personale set per la casa che comprende un tagliere da cucina, dei sottobicchieri e portacandele, in legno di faggio e finito con olio di lino.
 Anche se con un piccolo ritardo, restando in tema di questo post, auguriamo che nelle Vostre case regni sempre serenità e amore, e che possano realizzarsi tutti i vostri piccoli e grandi sogni!



           









Przy okazi chcialam podziekowac bardzo Maszce z blogu  reminiscencje za wyroznienie ,milo mi bardzo!
O ile dobrze zrozumialam,bo jestem  jeszcze nowicjuszka powinnam je dalej przekazac, postaram sie o to w najblizszych dniach  :-)




Odpowiadam wiec narazie  na zadane mi pytanka :-)


Poezja czy proza ?
Lato czy zima?
Barszcz z uszkami czy grzybowa?
Czarny czy biały ?/Zalezy od nastroju
Świece czy żarówka?Zdecydowanie swiece.
Książka czy film ? Dobry film...oczywiscie wiem ze ksiazka ma duzo wieksza wartosc :-)
E-mail czy list ? List, choc juz od dawna zadnego nie napisalam, ale obiecuje ze od 2013 zaczne wysylac kartki swiateczne i urodzinowe :-)
Boże Narodzenie czy Wielkanoc? Boze Narodzenie!
Muzyka klasyczna czy współczesna? oczywiscie doceniam bardziej klasyczna...wspolczesna jesli jest dobra niepogardze.
Świt czy zmierzch? Zmierzch
Deszcz czy  śnieg ?Snieg..nie lubie deszczu..chyba ze jest straszna ulewa a do tego silny wiatr i burza :-)

56 commenti:

  1. Piękne domy :)
    Gratuluję wyróżnienia!
    :*

    RispondiElimina
  2. och jakie piękne te domki!!!! śliczne!!! szacuneczek kochana :)) świeczniki moje faworyty ;)

    RispondiElimina
    Risposte
    1. i nurtuje mnie pytanie, czy ten warsztat u góry jest Twój???? :))))

      Elimina
    2. Dziekuje,milo mi bardzo :-) Jesli chodzi o warsztat, ten na zdjeciu nie jest nasz. Pracujemy w warsztacie mojego tescia ktory niestety jest teraz troche bardziej zagracony. Ale mamy wlasnie takie 2 swietne stoly stolarskie (ktore osobiscie uwielbiam, jeden taki maly do kuchni sobie wstawilam)i reszta warsztatu tez jest podobna :-)

      Elimina
    3. Takie miejsce samo w sobie jest inspirujące ;)))
      ściskam serdecznie :**

      Elimina
  3. COMPLIMENTI!Bella idea!
    a presto Lieta

    RispondiElimina
  4. Che belle! Che idea dolce e simpatica! : )

    RispondiElimina
  5. Ma che belle! I porta candele sono i miei preferiti! Bellissimi! Adoro il legno lasciato quasi grezzo le forme e i disegni essenziali, complimenti, forse l'idea non sarà solo tua ma la tua interpretazione è assolutamente degna di nota e a me piace da matti!

    RispondiElimina
  6. Grazie Chiara..i tuoi bellissimi apprezzamenti mi fanno venire la voglia di lavorare :-)

    RispondiElimina
  7. Wspaniałe, świeczniki szczególnie mi się podobają, no i podkładki również cudne;)
    Pozdrawiam cieplutko

    RispondiElimina
  8. Dzieki Justynko, pozdrawiam rowniez cieplutko!

    RispondiElimina
  9. .... mi piacciono molto i candelabri o porta candele
    ciao
    Patty

    RispondiElimina
  10. Ma che bella idea!
    Mi piace molto
    e grazie per la visita
    Mari

    RispondiElimina
  11. śliczny komplet, zapada w pamięć, podziwiam podziwiam i już sama nie wiem czy świeczniki piękniejsze czy podstawki może? chylę czoła!
    pozdrawiam, Ania

    RispondiElimina
  12. Aniu dzieki za mila wizyte!:-)
    Grazyna

    RispondiElimina
  13. Wow, cudnie się zadomkowałaś:) A z takim warsztatem to chyba sama szpulkowemu stolikowi podołasz, jestem pewna!
    Dziękuję za wizytę, miło Cię poznać:)
    Pozdrawiam:)

    RispondiElimina
  14. Mi rowniez bardzo milo, dziekuje za wizyte :-)
    Pewnie jakis stolik moj Alessio by mi sklecil, ale uwazam za wspaniale przerabianie starych rzeczy.

    RispondiElimina
  15. Komplet wygląda fantastycznie.
    Dzięki Twojej wizycie na moim blogu odnalazłam Twój i bardzo się cieszę z tego powodu, bo ślicznie u Ciebie i zostanę sobie dłużej :)

    RispondiElimina
  16. Oh, to bardzo sie ciesze! Pozdrawiam goraco!

    RispondiElimina
  17. Świetnie,że piszesz, dzięki za miłe słowa i powiem Ci,że drewniane domki w różnych odsłonach to naprawdę świetna sprawa, pozdrawiam, Marta

    RispondiElimina
  18. Il tagliere è meraviglioso, unico nel suo genere, ma trovo tutti questi oggetti davvero originali e belli, complimenti!
    Cinzia

    RispondiElimina
    Risposte
    1. Grazie!Sono proprio contenta che ti piace set "casa" :-)

      Elimina
  19. WOWWWWWW grazie mille cara Grazyna!!! Mi hai fatto arrossire con i tuoi commenti!!! Sei gentilissima!!!
    abbracci Lieta

    RispondiElimina
    Risposte
    1. Ho il debole per le composizioni floreali :-)(mio sogno non realizzato, chiuso nel cassetto)Tu sansa alcun dubbio sei bravissima!!

      Elimina
  20. Questo commento è stato eliminato dall'autore.

    RispondiElimina
  21. Witam! Niesamowity blog, pełen pasji i twórczej energii. Piękny "domkowy" komplecik. A pomysł ze świeczkami-kominami obłędny. Na pewno zadomowię się tu na dłużej:) Serdecznie pozdrawiam!

    RispondiElimina
  22. Seu blog é muito lindo. Já estou te seguindo.
    Dá uma passadinha no meu blog...
    http://suzanaarteecia.blogspot.com.br/
    Bjus!!!!

    RispondiElimina
  23. Questo blog e' pieno di cose meravigliose, complimenti!

    RispondiElimina
  24. Piękne domki! Masa wspaniałych inspiracji na Twoim blogu. Z przyjemnością będę tu zaglądać.
    Wszystkiego najlepszego dla Ciebie, samych pięknych dni w Nowym Roku:-)

    RispondiElimina
  25. Dziekuje bardzo..napelniaja mnie szczesciem i checia do pracy takie mile komentarze :-)
    Pozdrawiam!

    RispondiElimina
  26. Pięknie wykonane i w komplecie świetnie wyglądają! Podziwiam umiejętności.
    Pozdrawiam serdecznie :)))

    RispondiElimina
  27. Bellissime tutte queste creazioni a forma di casetta. I sottobicchieri sono i miei preferiti, sono perfetti per il tè... fanno subito casa.

    RispondiElimina
  28. Piekne te domeczki swieczniki - zachwycam sie:)))))

    RispondiElimina
  29. I ja nie mogę przestać się zachwycać:)

    RispondiElimina
  30. oh..przemila jestes..chyba sie zaczerwienilam :-)
    dziekuje bardzo za odwiedziny :-)

    RispondiElimina
  31. Anche a voi auguro un anno colmo di bellissimi sogni da realizzare e ti dico che questi soggetti con le casette sono meravigliosi!

    Dalle linee semplici e pulite, ma trasmettono amore e calore...

    Il tagliere è fantastico!!!

    Un abbraccio!

    RispondiElimina
  32. Grazie mille,troppo generosa :-)
    un abbraccio!

    RispondiElimina
  33. kapitalne!! :) mój faworyt to świeczniki ^^ przepiękne :) urocze w swej prostocie, a zarazem niepowtarzalne :)

    RispondiElimina